Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Tweet Button Untuk Pengguna Google Chrome | Extension

Posted by Crew Tuesday, December 21, 2010 0 ulasan
Tweet Button Untuk Pengguna Google Chrome | Extension
Google Chrome memperkenalkan satu lagi extension terbaru iaitu The Tweet Button Extension. Ini adalah satu extension yang amat berguna kepada pengguna Google Chrome,terutama kepada blogger yang tidak memasang tweet button di blog.
Kepada blogger baru,aku terangkan secara ringkas di sini - The Tweet Button Extension ini membolehkan kita untuk share atau tweet mana-mana entri di blog atau laman web dengan lebih mudah.Sekiranya korang masih belum ada akaun twitter,sila buat segera..kalau tak tau nak guna,korang boleh follow aku di twitter,nanti aku ajarkan satu persatu.

 

Kelebihan Google chrome Extension

Kepada yang sudah membaca entri Tips Untuk Pengguna Google Chrome | Gunakan Google Chrome Extensions pasti mengetahui kelebihan yang ada pada google chrome extension ini.Pada aku lah,sebagai pengguna google chrome, rugi sangat rasanya jika kita tidak menggunakan kemudahan yang ada ini dengan sepenuhnya.Kadang-kadang bila aku fikir,sebabnya bukan kerana kita malas,tetapi selalunya pasal kita tak dapat info tentang perkara macam ni,so sekiranya ada antara korang yang menggunakan firefox atau browser yang lain, aku harap korang dapat sampaikan info ini kepada kawan-kawan korang yang menggunakan google chrome yer.:-)
  • Untuk maklumat lanjut mengenai Google Chrome Extension,korang boleh lawat link ini [klik sini]
  • Untuk download dan keterangan lanjut mengenai The Tweet Button Extension sila [klik sini]

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞