Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Repair enjin motor RD350 yamaha

Posted by Crew Sunday, May 20, 2012 0 ulasan

Asalamulaikum, masuk ini dah 4 hari aku nak siapkan enjin motor yamaha RD350,susah sebenarnya bab2 enjin RD350 ini,sebabkan barang2 spart part nak dapat ganti cukup susah,,kena pulak bab2 dalam enjiin...
mungkin hari rasa nya boleh siap kot..boleh bawak awek aku jalan2 guna motor ini nanti...harap2 tak ada lagi promblem...penat jangan cakap la...baru dapat masuk kan pin piston je semalam,tu pun dah pukul 7malam..lepas tu rasa nak tidur jap.sekejap la konon.sedar2 dah pukul 4 pagi,online pun tidak.kesian sayang ku tu..tertunggu2...

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞