Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Tak Pasal Nak Busuk Hati

Posted by namia cinta Sunday, June 24, 2012 0 ulasan


mereka kata saya ini busuk hati dengan cuba merampas dj mereka sedangkan tak pula saya lakukan begitu ... kalau ada sila tunjukkan bukti yang saya ini cuba merampas dj mereka dan cahatters mereka.. setahu saya dan seingat saya saya hanya invite dj mereka bila dj mereka kata yang mereka tak berdj lagi di sana .. sedangkan dj mereka yang menipu ... tentang chatters mereka pula saya rasa tak pulak saya mintak diorang sertai saya mereka yang datang sendiri tak kan nak halau pulak macam mereka halau chatters yang mereka tak suka..

sekurang-kurang nya saya tak jatuhkan orang lain untuk naik ke atas macam yang mereka lakukan.. ini bukan pertama kali hal ini terjadi rasanya dah banyak kali pun ... kalau pun chatters mereka lari bukan salah saya salah mereka sendiri yang hanya pilih bulu kalau mereka rasa mereka nak layan .. mereka layan lah kalau tak mereka akan buat tak tahu...

kalau nak kata saya busuk hati dengan mereka bukan sekarang mesti dari dulu lagi saya dah lakukan ...


pssttt : mereka tak kan berani jawab soalan terus mereka lebih suka keluarkan entry yang nampak mereka ini tak busuk hati ..


0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞