Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















kenangan tempat kerja lama

Posted by Crew Wednesday, July 4, 2012 0 ulasan

HARI INI GENAP SUDAH 2 TAHUN AKU TINGGAL KAN COMPANY AKU ,WORLD WIDE SOLUTION ANAK SYARIKAT PADA PRESTIGE DAIRY FARM(M) BERHAD..banyak kenangan yang tak mungkin dapat aku lupa kan..bayangkan aku pun meja,sampai ada 2 pc...orang lain semua 1 pc,tugas aku dulu...iaitu sentiasa update sesuatu perkara...penat memang penat...1 meja untuk file nak semak,bayangkan la andai file untuk bulan july ada 300 file,maka 300 file tu la aku kena sentiasa update maklumat terkini..ada assistant pun macam tak ada assistant..tapi aku selalu gaduh dengan GENERAL MANAGER..apa pun kenangan tetap kenangan.bukan nya aku tak kerja dengan diorg semula,menang ada panggilan dari pihak PDF.tapi aku tak tahu dah ...apa pun semoga berjaya PDF..SEBAB APA aku tak nak kerja balik.sebabnya mudah je,,aku kerja ikut waktu new zealand..so masuk office pukul 11 tengah hari balik pukul 8 malam...ahad kerja macam biasa...isnin cuti am..ikut waktu dan cuti di new zealand..selalu juga awek merungut,orang lain cuti ahad,aku kena kerja,bila hari isnin hari pertama kerja,aku lak cuti..so cuti aku tu lari la...apa la aku pun tak tahu apa aku merepek ini..chow asalamulaikum

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞