Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















3 Dengan 4 Tak Apa Tapi JANGAN 2

Posted by namia cinta Sunday, August 26, 2012 0 ulasan

Kalau nak tambah 2 jangan harap saya nak bagi tapi kalau nak tambah 3 atau 4 saya bagi je dengan senang tanpa ada rungutan dengan syarat mereka semua boleh lepak sama dan borak-borak ....

Kemain marah penjaga hati dengan saya bila saya kata macam tuh, dia kata saya dah tak sayang dia.. ehh bila pulak saya kata yang saya tak sayang dia mesti lah saya sayang dia..

hakikatnya mana ada perempuan yang sanggup bermadu kalau ada pun tak ramai, kalau ada pun mesti mereka perang hari-hari bila dan macam tuh mana kehidupan jadi seronok kan...


Kejap !!!!

sungguh saya tak sanggup nak berkongsi penjaga hati dengan sesiapa walaupun hanya untuk seketika. berkongsi kasih dengan tompok pun saya dah jadi tak tentu hala ini kan pulak dengan orang lain.....

mungkin sikap saya yang kadang-kadang susah nak jangka buatkan penjaga hati tak dapat nak baca apa yang ada di hati saya... mungkin dia anggap saya tak boleh terima kalau dia ada orang lain ...

tahu tak masa baru-baru saya dengan penjaga hati, penjaga hati bawak saya jumpa dengan ex dia dekat kampung baru ... memang masa tuh saya tak bersedia langsung.. dah memang sifat semula jadi perempuan yang tak mahu berkongsi kasih kan tapi tak lah jadi macam dalam drama-drama melayu bertarik-tarik rambut dekat tempat awam... cool jer lah kan dengar jer apa yang diorang borak kan.. sebenar nya kalau pun ex dia tegur saya masa tuh mesti saya pun akan tegur jer walaupun ex dia pernah maki saya tapi masa tapi masa tuh saya belum dengan penjaga hati lagi...

sebenarnya saya bosan bila sorang-sorang di saat penjaga hati sibuk dengan kerja, walaupun saya pun kerja tapi masa kerja saya dengan penjaga hati tak sama.. saya dan santai-santai penjaga hati masih kerja.. bila dah lewat masing-masing dah letih jadi tuh lah saya jadi tak tahu apa nak buat..

paling tidak pun saya akan habiskan masa dengan blog saya dan blog penjaga hati nieh.. nak keluar pun tak tahu nak buat apa.. rasanya penjaga hati tak akan risau kalau saya keluar sebab dia tahu mana saya pergi dan dengan siapa.. nak mengatal dengan orang lain memang tak ada lah ....

tadi saya ada tengok vlog kawan-kawan tiba-tiba terasa nak buat vlog sendiri pulak ..... rasanya tak salah cuba sesuatu yang baru dari saya tak ada nak buat apa sangat kan...

pasal saya dengan penjaga hati tuh ... kami tak berlu kata apa-apa biar hati kami jer yang berbicara ... saya tak mahu sangat kongsi kisah kami dengan rakan-rakan pembaca sebab nya ..... hanya saya dan penjaga hati saja yang tahu sebab nya .....

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞