Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















AJAY rindu sangat kat awak DILLA

Posted by Crew Saturday, August 4, 2012 2 ulasan
Entah la kenapa tiba2 pagi2 ini hati ini rasa macam sedih je..sedih teringat kat seorang kawan yang dah lama berkawan..tapi dah tak bercakap lagi...rindu sangat kat dia..teringat lagi dia pernah bagi duit raya rm40 ..baju ..surat dia..semua masih lagi ada dalam simpan..walaupun sebagai sorang kawan..rindu itu tetap ada dalam hati ..baru je tadi buka blog baca komen dia...walaupun sikit yang di komen..tapi hati ini terasa sangat puas...i miss so much buddy..really miss you...aku pun rasa kau pun merindui aku juga...masa ingat lagi kan..walaupun kita selalu gaduh ,bertekak..tapi itu semua dah menjadi kenangan terindah..kau selalu call aku dulu...even setiap minit atau setiap jam.kau pasti call aku..walaupun kau nak tidur.kau mesti call aku..mesti nak dengar suara aku..tapi hari ini dan sekarang.suara tu dah tak ada lagi..dan aku dah tak dengar lagi suara tu...banyak yang telah kau pelajari dari aku selama ini...banyak benda yang dah aku curahkan pada kau.sebab aku bukan jenis manusia kedekut ilmu..kawan...kalau kau rindu kan aku...call la aku..aku tahu kau ada call mak aku..tanya khabar aku ...heheeh.. ingat lagi kau ya...sebenarnya aku takut dengan tarikh 15hb ini...sesuatu yang buruk pernah terjadi pada aku pada tahun lepas...perit dan kesakitan tu sehingga kini masih terasa lagi....ok la.sebelum aku melangkah ke tempat kerja..aku mohon sepuluh jari kemaafkan dari aku untuk kau....selamat hari raya..jangan lupa bagi no acc bank...aku nak masuk kan duit raya kat kau nanti...
bye.... AJAY LOVE & MISS U DILLA BANGI...sedih rasa macam nak menanggis je sebab terlalu rindu kan kau...ana tahu la perasaan abang dia ini..bye take care buddy

2 ulasan:

Anonymous said...

Baguslh baik brdamai

dilabangiWORLD said...

I MISS U TOO....
takecare

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞