Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Pencinta Setia

Posted by namia cinta Tuesday, August 21, 2012 1 ulasan

Siapa yang tak tahu yang saya ini adalah seorang pecinta yang setia hanya sayang seorang saja lelaki yang di panggil penjaga hati..

Saya tak mahu berkongsi dengan sesiapa penjaga hati saya.. dia hanya untuk saya ...  saya sayang pengaja hati seperti mana penjaga hati saya sayang saya...

Kalau gaduh tu pekara biasa sedangkan suami isteri pun bergaduh inikan pulak pasangan yang bercinta.. gaduh manja kan apa salahnya..

Saya terima penjaga hati seadanya penjaga hati dan saya harap begitu juga dengan penjaga hati...

Doakan bahagia saya bersama penjaga hati agar kekal hingga akhir hayat...

1 ulasan:

-gedek! said...

Penjaga hati ni kira macam kerja 'jaga' ke?

:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞