Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Penjaga Hati Yang Di Rindui

Posted by namia cinta Saturday, August 11, 2012 0 ulasan


Tiba-tiba terasa macam saya kehilangan penjaga hati saya
penat saya cari mana pengaja hati saya pergi tapi tak jumpa juga
cuma suara penjaga hati saja yang kedengaran...

ada sesiapa nampak penjaga hati saya... kalau tak nampak saya nak cakap sesuatu kat u all semua nieh pasal penjaga hati saya tuh ... tapi janji tau jangan bagi tahu penjaga hati saya ...

pssttt sebenarnya kan saya rindu dekat penjaga hati saya, rasa macam dah lama tak jumpa dengan penjaga hati saya tuh.. hari-hari jer kita orang sibuk dengan urusan kerja tapi penjaga hati saya lagi sibuk dengan kerja dia ...

hari tuh kan penjaga hati tanya saya kenapa saya sayang sangat kat dia .. nak tahu apa jawapan saya... sayang tuh datang dengan sendiri bukan dengan paksaan ...

pssttt hari-hari saya tengok wall penjaga hati bila saya rindu, hari-hari saya tengok gambar kita orang ... hari-hari saya rasa nak marah bila rindu dekat penjaga hati ....

pssttt hari tuh saya mimpi sampai nangis masa tuh dekat tempat kerja penjaga hati ... terjaga dalam keadaan terkejut sebab penjaga hati kejutkan saya ... okey masa tuh saya mimpi apa ntah tuh yang sampai nangis ....

kalau tanya saya kenapa saya sayang kan penjaga hati, saya tak ada jawapan cuma yang boleh saya katakan macam mana degilnya saya penjaga hati tetap bersabar dengan saya... kalau nak pergi mana-mana pun kalau pun penjaga hati tak bagi saya pergi last nya dia tetap benarkan saya pergi.. tapi paling penting selebihnya biar simpan dalam hati .. biar saya dan penjaga hati saja yang tahu..




0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞