Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















"Penjaga Hati"

Posted by namia cinta Monday, August 6, 2012 1 ulasan


Saya tanya pada "penjaga hati" boleh kah saya teruskan hidup saya tanpa "penjaga hati" .. saya ada jawapan yang saya pasti cuma saya mahu tahu apa jawapan "penjaga hati" akan berikan..

saya tak akan mampu teruskan kehidupan saya tanpa "penjaga hati" kalau saya boleh teruskan kehidupan saya sekali pun pasti akan ambik masa yang lama..

susah nak saya gambarkan perasaan saya cuma "penjaga hati" saja yang tahu bagaimana perasaan saya saat ini...

hari tuh saya pergi tempat kerja "penjaga hati" selepas merentasi 17 perhentian.. dari mana ke mana jangan lah di tanya tapi destinasinya adalah perhentian terakhir di mana saya bertemu dengan "pejaga hati" buat kali pertama...

masa dekat sana saya tertidur hingga saya mimpi yang "penjaga hati" pergi dengan perempuan lain.. dalam mimpi tuh saya nangis bila saya sedar memang saya nangis betul-betul.. memang selalu saya mimpi macam tuh tai kali ini "penjaga hati" ada bersama saya...

"penjaga hati" pernah tanya saya ada "mereka" bodoh kerana melepaskan dia.. pada saya "mereka memang bodoh kerana melepaskan "penjaga hati" ..

walaupun "penjaga hati" cepat marah tapi layanan dia pada saya tak pernah kurang bila sesekali jumpa.. dengan kerenah saya yang ntah apa-apa yang sentiasa nak kan perhatian memang akan buat sesiapa pun akan rasa rimas... tapi saya sayang "penjaga hati" saya


1 ulasan:

Anonymous said...

alaaa comey nya eh hikhikhik

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞