Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Rindu Penjaga Hati

Posted by namia cinta Sunday, August 12, 2012 0 ulasan


Saya rindu sesangat dekat penjaga hati, terasa macam saya kehilangan dia sejak beberapa hari ini... macam penjaga hati terlalu jauh dari saya sekarang ini ....

saya tahu yang penjaga hati sibuk dengan kerja yang kadang-kadang tak ada masa untuk saya sangat tapi rasanya penjaga hati tahu bagai mana sikap mengada saya yang kadang-kadang boleh buat penjaga hati marah dekat saya...

tapi apa boleh buat dah itu adalah saya, tak pandai nak cover sikap sebenar saya dan tak pandai nak menipu dengan apa yang saya rasa..

sometime bila terlalu rindukan penjaga hati saya akan rasa sedih dan mula lah saya akan merapu tak tentu hala dam akan mengeluarkan kenyataan yang tak sepatutnya...

saya cuma nak penjaga hati tuh tahu yang saya rindu sesangat kat dia.. dan kalau dia tak faham kena juga faham...

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞