Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Virus Perosak Penjaga Hati

Posted by namia cinta Sunday, August 26, 2012 0 ulasan


Sejak dua menjak nieh akan saya bagaikan tidak boleh berfungsi dengan baik macam ada kerosakan perasaan saya rasa... nak betulkan pun tak tahu nak mula dari mana takut kalau salah betulkan lain jadinya..

sepurnama ni pantang ada gangguan dari virus-virus perosak terus (walaupun bukan perosak sebenarnya) terus otak saya akan block virus-virus tuh tanpa beri peluang pada virus-virus tuh membela diri ...

sebab tuh penjaga hati kata yang saya nie kadang-kadang bertindak di luar akal fikiran .... siapa suruh dia macam-macam (walaupun hanya perasaan saya) apa nak jadi lah kan dengan saya nieh...

menjangkau 7 bulan ini saya terasa macam over perasaan cemburu saya, kalau dulu saya tak kisah pun dengan virus-virus yang menyerang tapi ntah lah saya tak tahu kenapa ....

benda yang sekecik kuman tuh pun boleh jadi isu ada masanya, penjaga hati faham rasanya dengan bahasa saya yang kadang-kadang buat penjaga hati pening nak layan kerenah saya...

maaflah yer saya bukan orang yang suka berdrama atau orang yang andai berpura-pura kalau saya tak suka terang-terang saya akan kata yang saya tak suka ... dan jangan mintak saya berbaik-baik dengan orang yang saya tak suka....

saya cuma nak kata yang saya tak mahu berkongsi penjaga hati dengan sesiapa sekali pun dengan virus-virus yang menyerang.. kalau rasa-rasa hidup dah cukup gembira boleh lah jadi virus pengacau ....


0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞