Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















terpaksa berkorban lagi

Posted by Crew Wednesday, September 12, 2012 0 ulasan
hurmmm masuk ini entah berkali aku terpaksa berkorban sesuatu benda yang aku rasa paling sayang..tapi aku terpaksa korbankan apa yang benda aku milik.rasa sedih tu pasti ada..tapi siapa boleh nak bantu.selain diri aku sendiri..masuk ini entah dah berapa kali agak nya aku terpaksa jual harta aku sendiri..tapi apa boleh buat,mintak tolong kawan.semua tak ada duit.tapi time kita ada duit.semua rapat.ini bila kita tak ada duit walaupun nak pinjam rm10.macam2 alasan bagi..manusia2..kalau ada awek la.mesti selalu tak pernah ada..ada je alasan yang diberikan.walaupun faham kadang2 jadi tak faham..ada tak kedai nak jual nyawa .rasa klu ada nak jual nyawa pun nak rasa nya..tak pernah la kena macam ini sebelum ini..tu la kadang2 kita lupa sesuatu perkara..

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞