Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Sebuah cerita yang indah

Posted by Crew Monday, October 15, 2012 0 ulasan

makin pening sekarang kepala ini..dari tak ada pening timbul pening.bukan apa.ya la..dah sekian lama menghilang entah kemana..tiba2 muncul kembali menagih kasih yang lama terputus dipertengahan jalan.tapi itu la manusia.waktu kita susah.tiba2 hilang macam tu je..mungkin ada yang ingat selama 4 bulan menghilang tu.ada yang ingat aku dah mati..tak juga..dan akhir2 ini timbul balik macam2 soalan yang di ajukan..ok la pada ex2 aku sekian semua..aku mintak maaf apa yang dah terjadi..tapi korang jangan nak letak semua kesalahan tu dibahu aku sahaja..kemana selama aku terlantar "sakit" 4 bulan..kemana semua janji yg kau lafazkan pergi ...itu je yang aku boleh cakap..mungkin ada yang terasa hati atau terkilan dengan setengah2 ayat aku yang tak sepatutnya aku cakapkan pada korang semua..tapi tepuk dada tanya selera.selama ini korang susah aku bantu sedaya yang aku termampu.dan bila aku susah..sikit pun  tak ada yang nak bantu.tahu2 tuduh aku..tak jujur dan macam2 lagi..tepuk dada tanya selera..selama ini aku pejam je apa yang  kau buatkan..dan selama tu la juga aku makan hati..tapi tak apa aku boleh bersabar..tapi manusia ini sejauh mana pun kesabaran nya akan hilang juga sabar..itu lah manusia...ok la untuk pengetahuan korang semua...korang selalu tanya aku "siapa dia sebenarnya" ya ..dia sebenarnya buah hati jantung ku..pasti semua tahukan siapa nama dia..cukup hanya aku sebutkan nama nya "HANIS"..dan lepas ini aku tak ada mahu lagi dengar atau lihat ayat ini lagi          TU SAPA NGN AWK...AWEK KEW....semoga awak faham apa yang telah saya cakapkan disini..cukup sudah2 la sekian lama saya merana kerna awak...kini awak pun dah hidup bahagia dengan pilihan hidup awak..dan saya pun tak pernah ganggu awak..anggap je la apa yang awak janji dengan saya selama ini,hanya sebuah cerita yang indah.walaupun macam sekali pun kita tetap boleh berkawan kan...take care

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞