Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















tea tarik punya hal...

Posted by Crew Monday, November 26, 2012 1 ulasan
kat kl ini rasa nya teh tarik segelas berapa ringgit ya...tapi kalau teh tarik tu betul2 rasa teh tarik yang kaw mesti xada masalah,tapi masalah nya teh tarik yang wa minum malam tadi rasa lebih kurang rasa sungai klang bertemu dengan sungai gombak...sebab perasa teh tu dah habis kaw.so kena gantinya..nak jadikan cerita..semalam wa minum satu kedai ke...order la teh tarik segelas .yang la dah malam kan...sejuk la,pekena teh tarik segelas...wa tak kisah kalau segelas tu mahal ke apa ke,janji sedap ,tapi ini teh tarik yang wa minum rasa lebih sama dengan sungai klang je perisanya...dah la rasa entah apa entah..harga la segelas RM.1.80.  rasa tauke kedai ini nak kumpul duit nak gi haji balik hari kot..kaw2 harga segelas teh tarik..kesudahnya teh tarik tu wa campak atas lantai...wahahah..puas ati..agak2 nak nak tekan harga pun...

1 ulasan:

Anonymous said...

hahahha... suka sangat teh tarik~ minumla kopi jantan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞