Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Lupakan Saja Kenangan Lepas ..

Posted by namia cinta Tuesday, December 11, 2012 0 ulasan



Banyak mana pun yang cuba di jelaskan saya tetap tak mahu faham, apa yang saya faham kenapa baru sekarang nak rasa kehilangan kenapa waktu bersama tak mahu hargai apa yang ada....

Kenapa tak cari je gembira buat diri sendiri, kenapa nak sakitkan hati sendiri dengan mengingatkan kisah-kisah yang dah lama berlalu... cukup cukup lah tuh tak payah nak harap pada orang yang dah jadi hak orang lain....

saya nak kata ni tak payah nak sibuk sangat ambik tahu hal saya dengan penjaga hati, sudah sudah lah tuh ganggu kehidupan orang lain... saya pun tak ganggu kehidupan sesiapa....

apa yang best sangat ambik tahu kehidupan orang lain? boleh gembirakan hati sendiri ke atau hanya nak tambahkan luka di hati.. kalau rasa-rasa nak tambahkan pedih dekat hati tuh saya boleh tolong tambahkan....


Nota :  jangan nak sibuk jaga tepi kain orang sedangkan kain sendiri terselak .... 

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞