Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Mereka Yang Tak Pernah Letih Menganggu

Posted by namia cinta Monday, December 10, 2012 0 ulasan



Rasanya macam terlalu lama tak menulis dekat blog penjaga hati, nasiblah tak bersawangkan.. bukan tak mahu menulis cuma sedang memeram idea untuk menulis di blog penjaga hati ni...

Maklumlah kan pemilik hati ni agak degil dan tak berapa nak dengar kata kadang-kadang lain yang di suruh lain pulak yang di buat.. bila tak suruh itu yang di lakukan .. hahahahaha'

sometime pemilik hati jadi tertanya-tanya tak penat ke mereka-mereka ini masih mengharapkan sesuatu yang tak lagi jadi milik mereka, kenapa mereka-mereka ini tak cari je kehidupan baru yang boleh buat hidup mereka gembira..

atau mereka-mereka ini tak tahu nak menikmati kehidupan sendiri atau mereka-mereka ini sebenarnya bermimpi di tengahari ...

hahahahahahah kesian pun ada jugak tapi apakan daya saya tak mampu nak ubahnya tak kan lah saya nak bagi penjaga hati saya pada mereka ITU TIDAK MUNGKIN ...

kalau ada yang PERASAN kata mereka BERCINTA dengan penjaga hati saya itu saya hanya akan gelak sebab dah memang sikap semula jadi penjaga hati sentiasa ambil berat mereka-mereka yang ada di sekeliling dia jadi JANGAN lah perasan sangat ....

tak payah nak ambik tahu sangat hal saya dengan penjaga hati, apa yang kita orang buat itu hak kita orang ... tak pernah ke intai-intai mencari ruang .... sudah-sudah lah tu ye jangan buang masa sangat ..


Nota : Kalau tak suka orang rampas hak korang jangan korang rampas hak orang lain .... kena ingat hukum karma sentiasa ada.

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞