Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















kisah seram di malam jumaat

Posted by Crew Thursday, January 3, 2013 0 ulasan

Malam ni kan malam jumaat.. orng suka buat entry citer seram kan.. Gua pun nak citer satu citer seram. Kisah benar ni..
Kisah ni terjadi masa gua form 4 dulu. Perghhh.. dah berbelas tahun tu. Tapi sebab terlampau seram, memang laaa takkan bolh lupa punya kan. Masa gua form 4, memang nakal n buas sangat. Tak percaya? Percayalaa.. kerana ianya benar. Tapi tak senakal masa form 2,3 tu.. lagi la. MasyaAllah nakalnya. Pernah kena tahan dalam bilik guru, kena tangkap polis, kena sebat.. adoi. Muka sket punya cun cam heroin hindustan pun kena sebat. Tak patut betul laaa..
Berbalik pada kisah seram ni. Masa tu mulut gua macam jubur ayam. Hahaha. Benda yg keluar dari mulut semua busuk. Berunsur jahat dan carutan. Petang2 lepak2 ramai ramai. Bersukan lah.. apa lah. Bersukan tu.. hahahaah. Main rounders lah. Saper tau? Memang best ni. Gua duduk kat taman perumahan so mmg laa ramai geng sebaya. Ada jugak budak kg yg join. Selalunya, yg geng pompuan semua budak perumahan n geng laki budak kg. Cewwah.. tp memang geng tahu. Bukan marka marka. Eh, sori. Masa tu ada marka gua jugak. Hahahaha.. tak tahannnn… marka tuuuu..
Bila maghrib baru la balik. Kadang2 melawak sambil mencarut. Perkataan ke’bu*uh’an memang duk main kat bibir je. Jahat kan? Sekarang dah taknak sebut dah tu. Baik gua sebut perkataan seerti tapi lebih lembut dan kiut untuk disebut seperti nonek ke.. hahahaah… kiut kan? Heppp.. jgn sebut kuat2. Sebut dalam hati jer. Malam tu gua pun tidur seperti biasa. Bila bangun tidur, menjerit jerit gua.. menanges nanges. Ada nonek tumbuh kat perut.  Serius tak tipuuuu.. seram ok. Siap gua panik. Mandi n pakai baju sekolah, nonek tu still ada kat perut.. menanges nanges gua ngadu kat mak.
And memang betul. Gua mimpi ok… memang mimpi yg real sebab dlm mimpi tu gua bangun tidur macam biasa. Mak tgh ironkan baju sekolah, ada bunyi tv.. sejuk2 nak mandi… tau tau ada nonek kat perut. Eeeiiii.. nauzubillah! Seram dia sampai naik bulu roma gua. Sampai gua memang terbangun dengan gugusan airmata. Gilaaaaa!!!!!! Terus gua bgn n pergi mandi. Sempat citer kat mak before pergi sekolah tu sebab mak tanya kenapa nanges.
Memang sejak dari tu, gua dah tak sebut ke’bu*uh’an tu dah. Tak sanggup mimpi ngeri gitu lagi. Giloooo!! Tumbuh kat perut tahu. Mungkin mimpi pengajaran untuk gua. Sudah sudah laa mencarutnya. Dan mimpi tu memang berkesan…

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞