Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















menyesal

Posted by Crew Sunday, March 17, 2013 0 ulasan

menyesal tul aku tolong orang bayar hutang,dah la hutang dengan ceti ah long lepas tu mintak aku tolong bayarkan,bila dah bagi pinjam duit,macam2 alasan bagi.orang pompuan utara ini memang perangai macam ini ke.sebelum pinjam,macam2 janji lak bagi,nak bayar bila dapat kerja la,nak bayar awal bulan 4 lah,sekarang dah cakap lain lak,bayar akhir bulan 4 lak,kalau xnak bayar,cakap je.tak payah nak menipu2 ini.dah 3  tahun aku kenal kau 100 yang kau cakap belum tentu semua betul,kau dari mula aku kenal memang malas nak kerja,duduk rumah mengangkang menyusahkan mak bapak.macam mana lak lelaki nk suka kt kau,sedangkan kau sendiri cakap pun tak serupa bikin.kau marah ke? aku lagi marah,selalu kena tipu je.sebab tu aku tinggalkan kau dulu.nama pompuan yang dimaksud cerita di atas adalah AYUNI

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞