Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Awak Di Mana ... Harap Mentari Akan Muncul Lagi

Posted by namia cinta Saturday, April 20, 2013 0 ulasan



Awak !!!! 
Awak dekat mana sekarang ni ?
Kenapa awak tetap sayang saya ?

Dugaan apakah ini? 
mungkin ini dugaan yang hanya untuk seketika waktu saja lepas ni semuanya akan kembali baik-baik saja ....

saya takut untuk menanti isnin ....
saya tak mahu dengar apa yang tak sepatut nya kita dengar .....
apa pun yang akan saya dengar sayang saya pada awak tetap tak akan berubah .. saya percaya awak juga begitu .......


Nota : kita yang tahu apa yang kita lalui, orang lain tak berhak tentu kan apa yang harus kita lalui .... dan orang lain tak berhak tentukan bahagia kita 


update Via Mobile Phone




0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞