Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Rindu Kesayangan Saya

Posted by namia cinta Sunday, June 23, 2013 0 ulasan



Cakkk ....
lama tak menulis dekat sini, dah berapa bulan ye agak-agaknya tak kisah lah berapa lama pun saya tak menulis di sini. heheheheh 

Sebenarnya kan saya rindu sangat-sangat dekat kesayangan saya ini walaupun hari-hari kita orang berhubung dekt gtalk ... tapi banyak bezanya tahu bila berhubung melalyu talian maya dan berhubung secara nyata.

lama tak manja-manja dengan kesayangan saya ini, nak ajak kesayangan saya jalan-jalan habiskan masa sama-sama buat mcm-macam benda.. 

Ehhh ad jugak yang kata saya dengan kesayangan saya ini dah tak ada apa-apa hubungan. kalau u all rasa macam tu u all salah sebab saya dengan kesayangan saya ini baik-baik saja dan masih lagi bersama macam dulu-dulu jugak ... setakat gaduh, merajuk, dan tak bercakap tu pekara biasa tapi tak lah sampai putus hubungan kasih sayang .. 

kalau ada yang nak takeover tempat saya mohon tunggu kita orang dah tak ada apa-apa hubungan lah ye tapi tak tahulah tahun bila tu.. opsssttt lagi satu jangan buat spekulasi yang tak bermaruah sangat ye... 

yeayyyy minggu ni harap-harap dapat jumpa kesayangan saya, sebab dah rindu sangat-sangat....



update via phone mobile


0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞