Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Rindu Kesayangan Saya

Posted by namia cinta Monday, July 22, 2013 0 ulasan



Rindunya dekat kesayangan saya.. lama tak manja-manja dengan kesayangan saya .... 

Tahun kedua saya sambut raya dengan kesayangan saya, tahun lepas adalah beberapa kali buka puasa sama-sama dengan kesayangan saya tapi tahu ni belum berkesempatan lagi mungkin dalam masa terdekat ni.

Tahu tak saya paling rindu nak bau kesayangan saya ... macam tak berapa best bila tak dapat bau .... 

heheheheh sabar je lah dia dengan kerenah saya yang ngada-ngada tapi saya sayang dia ..... 

sejak saya tak berapa nak ada line tnet ni hak komunikasi agak terhad tapi hari-hari tetap akan berhubung hehehehe mana boleh tak berhubung dengan kesayangan saya kan..


okey saya nak pergi cari kayu api nak masak buka puasa .. nanti-nanti saya tulis lagi .... Miss u dear .. :)


update via phobe mobile


0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞