Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















selamat pagi yang ceria

Posted by Crew Friday, December 6, 2013 0 ulasan

Seawal pagi dah buka pintu studio konti Wwide - FM,biasa la sendiri boss,sendiri kuli,semua nya buat sendiri,bukan tak ada pembantu,ada tapi bercuti..balik kampung...aku je yang belum balik kg nak mengadap orang tua nya..tapi maktua aku ini sporting gila..hehehe itu yang best tu....bab2 tapai ini fav aku je....

Minggu lepas, keadaan cukup kacau bilau...apa je yang aku buat semua serba tak kena.bukan tak ada benda nak buat.ada je...heheheh...semua nya aku tak buat...sebab aku mood ke longkang.lagi pun otak tengah serabut.dan dalam minggu lepas juga.aku dah potong rambut panjang aku..sedih jangan cakap la,lama juga aku bela rambut panjang ini dari awal tahun 2012 lagi,dan sekarang rambut aku dah pendek..kira hensem sikit la sekarang..aku potong sebab sebagai janji

STUDIO KONTI Wwide -FM untuk projek jangka panjang dan semua nya penting.pehhh semalam hari yang memenatkan,tapi seronok..sebab apa yang seronok..ya la gi FINAS kat

ulu klang,best juga ramai orang kat sana,tapi yang paling best nya makanan2 sedap la tu.bukan yang best pasal pompuan2 cun lak..dulu boleh la pantang tengok pompuan cun,mesti nak ayat,sekarang tu dah tak ada lagi,berpegang,awak setia,saya lagi setia dari awak,jangan tipu,itu penting...
tengok bawah ,sikit je picture...lupa lak nak shoot banyak2...yang la kamera DSLR dia bawak balik kampung,so shoot guna handphone..tablet bawak,tapi bateri low lak,sebab open wifi 24jam tak off kan

untuk projek tahun 2014 bakal datang ini...rasa dah ada plan heheh..Wwide -FM akan berkerjsama dengan OFFICIAL PARTNER yang terlibat seperti aura fm , panas fm, mmr bizz..dulu Wwide - FM kecik je,sekarang besar ,setiap kejayaan lelaki tu dibelakang nya ada seorang wanita yang pemberi semangat,betul ke.projek untuk tahun 2014 ramai yang akan terlibat..nak tahu apa projek nya,tunggu lepas aku adakan meeting...heheh


khas untuk sahabat ,rain..cekalkan hati anda..setiap kegagalan tak semesti nya akan gagal selama nya.







jumpa lagi ..bye..untuk sahabat rain.. kalau anda perlukan semangat atau pandangan,cari lah saya..

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞