Welcome to ROCKERS WORLD.Join me in FACEBOOK.DONT FORGET COME AGAIN.THANKS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

















Melaka

Posted by Crew Monday, January 25, 2016 0 ulasan
Sedar tak sedar rupanya dah hampir satu tahun aku menetap di melaka ini...kehidupan dimelaka ini jauh berbeza seperti kehidupan di kuala lumpur tempat kelahiran aku..di melaka ini aku tak banyak sangat melepak di luar..selalu nya dalam pukul 7 malam dah ada di rumah.jarang sekali aku keluar melepak seperti aku dulu di kl..yang best nya duduk melaka ini melaka tu kurang sikit mahal nya..tapi sekarang aku selalu masak kat rumah je..macam2 jenis masakkan aku dah cuba...so far so good la..tak tahu lak tekak korang rasa macam mana...untuk projek 2016 ini ,aku rasa nak hidupkan kembali radio internet..tapi bergantung pada keadaan aku sekarang ini...hidup kan melaka ini kena pandai belajar berjimat..sebab bila kita tak ada duit.kita tak boleh meminjam siapa2..sebab aku tak ramai kenal orang lain..sekarang aku ada di bukit beruang ayer keroh melaka..oklah jumpa lagi bye

0 ulasan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

۞ Followers ۞

۞ Country ۞


۞ Direktori ۞

۞ Download ۞